Obchodní podmínky

Objednávka - potvrzení, zrušení, vyřízení

Při objednávce budou požadovány Vaše platné identifikační údaje. Tyto údaje jsou nezbytné pro vystavení daňového dokladu a doručení zboží. Prodávající nenese odpovědnost za problémy vzniklé uvedením nesprávných či neúplných údajů, zvláště pak při neuvedení telefonického kontaktu.

Společnost CAFÉ ETERNITY, s.r.o., provozovatel obchodů www.cafeeternity.cz, prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou považovány za přísně důvěrné a je s nimi nakládáno v souladu se zákonem č. 101/2000Sb. V žádném případě neposkytujeme tyto údaje třetí straně. Zákazník může písemně zažádat o odstranění údajů z databáze společnosti.


Potvrzení objednávky

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky Vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. Pro potvrzení Vás u některých objednávek (např. při odběru většího množství apod.) zkontaktujeme telefonicky.


Zrušení objednávky

Každou objednávku můžete do 24 hodin zrušit a to výhradně e-mailem zaslaným na adresu info@cafeeternity.cz

Kdy lze očekávat Vaší objednávku?

Objednávky z pozdních středečních hodin, čtvrtka, soboty a neděle jsou praženy v pondělí a poslány kurýrní službou PPL v úterý s doručením ve středu.

Objednávky uskutečněné v pondělí, úterý a středu jsou praženy ve čtvrtek a posílány kurýní službou PPL ve čtvrek a pátek. S doručením v PÁTEK nebo PONDĚLÍ

Pokud potřebujete Vaší kávu urgentně, jsme jen jedno zavolání od Vás! Popřípadě nám můžete dát info do poznámek Vaší objednávky.

Dodací podmínky

Dodání daňového a záručního listu

Daňový doklad je zasílán přímo se zásilkou. Záruční list výrobce, pokud je výrobcem dodáván, zasíláme potvrzený. U zboží, které neobsahuje originální záruční list výrobce, slouží jako záruční list daňový doklad za předpokladu, že obsahuje jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu prodávajícího, jeho identifikační číslo, sídlo, jde-li o právnickou osobu, nebo bydliště, jde-li o fyzickou osobu.

Dodací lhůta

Dodací lhůta je od 2 do 7 pracovních dnů pro všechna způsoby doručení, není-li uvedeno jinak. V případě, že nebude možné objednávku vyřídit nebo některé zboží nebude skladem, budeme Vás o této skutečnosti neprodleně informovat. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:

zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží.

V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka vrácena zpět.

Káva je pražená podle množství objednávek, ale vždy minimalně dvakrát týdně. V případě spěšných objednávek nás prosím kontaktujte na 777 062 000, 777 862 000.


Dodání daňového a záručního listu

Daňový doklad je zasílán přímo se zásilkou. Záruční list výrobce, pokud je výrobcem dodáván, zasíláme potvrzený. U zboží, které neobsahuje originální záruční list výrobce, slouží jako záruční list daňový doklad za předpokladu, že obsahuje jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu prodávajícího, jeho identifikační číslo, sídlo, jde-li o právnickou osobu, nebo bydliště, jde-li o fyzickou osobu.

Ceny, platba, doprava, poštovné a balné

Prodávající si vyhrazuje právo na změnu ceny. Zákazník objednává zboží za ceny uvedené na tomto serveru ve chvíli definitivního potvrzení objednávky. Pro kontrolu obdrží zákazník do 24 hodin potvrzující email.


Platby:

  • Příkazem - platbu provedete bankovním převodem na náš účet. Zásilka bude odeslána po přijetí částky na náš účet.
  • Hotově - při převzetí zboží

Platba kartou a převodem je zdarma.

Poštovné a balné:

Objednané zboží Vám zašleme přepravní službou PPL - balík do 24 hodin - po upražení a po realizaci objednávky kupujícím. Za tuto službu bude připočteno k celkové ceně zásilky poštovné - balné 90 Kč (včetně 20% daně DPH - Důležité! Od 1.1.2009 musí být podle zákona § 36 odst. 3 písm.e), zákona o DPH, poštovné vždy zahrnuto do základu daně (základní sazby) a zdaněno).

Při zakoupení zboží v hodnotě od 495 Kč do 800 Kč je cena přepravy 50 Kč a to včetně DPH.

Při koupi zboží v hodnotě nad 800 Kč poštovné a balné ZDARMA.

Ve vybraných lokalitách možnost výběru z denního (8:00 - 18:00 hod.) nebo večerního doručení (17:00 - 21:00 hod.). Večerní doručení je možné jen pro vybraná PSČ!

Dobírka:

Za způsob platby dobírkou bude přičteno 30 Kč (včetně 20% daně DPH). Při objednávce zboží nad 1 000 Kč poplatek za dobírku neúčtujeme.

Při platbě dobírkou je zde nově možnost platit BANKOVNÍ KARTOU na místě řidiči.

Minimální nákup v B2B sekci je 2 000 Kč bez DPH. Při nesplnění tohoto limitu, Vám bude naúčtováno poštovné/balné ve výši 220 Kč bez DPH. Poštovné/balné při nákupu nad 2 000 Kč bez DPH je ZDARMA a zasíláno kurýrní službou DPD.

Podmínky přepravy společností PPL:

  • Platba za zboží probíhá v hotovosti řidiči; řidič Vám vystaví doklad o zaplacení; nově možnost PLATIT BANKOVNÍ KARTOU!
  • Při nezastižení Vás bude kontaktovat přepravní firma a dohodne nový termín dodání;
  • Při doručení nadměrného zboží si lze domluvit vynesení dodaného zboží do patra řidičem.


Postup při přebírání zásilky:

  1. Zkontrolujte, zda není obal výrobku poškozen. Pokud obal bude jevit známky poškození (např. bude protržený, rozlepený apod.), zboží nepřebírejte nebo převezměte s výhradou.
  2. V případě, že obal bude v pořádku, zboží zaplaťte a převezměte. Upozorňujeme, že podle podmínek dopravce nemůžete zboží před zaplacením a převzetím rozbalit a překontrolovat.
  3. Pokud po rozbalení zjistíte poškození výrobku, neprodleně nás kontaktujte. Při pozdějším oznámení nemůže být Vaše reklamace kladně vyřízena. Při rozbalení dbejte na to, abyste obal a vnitřní výplně rozbalováním nepoškodili, obal ve vlastním zájmu nevyhazujte a nějakou dobu uschovejte.

V případě zájmu o využití služeb jiného dopravního subjektu, nám Váš požadavek napište do poznámkového okna, při uskutečnění objednávky.

Doručování na Slovensko:

Forma úhrady hotově:

  • Dobírkou
  • Bankovním převodem

Ke všem zásilkám na Slovensko účtujeme poštovné ve výši 150 Kč.

Reklamace a záruka

Záruční lhůta začíná běžet převzetím věci kupujícím. Případné reklamace vyřídíme s Vámi individuální dohodou k Vaší spokojenosti v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady. Pokud budou taková poškození zjištěna, je kupující tuto skutečnost povinen neprodleně hlásit naší firmě.

Za vady vzniklé přepravcem neručíme. Informace o nejbližším servisním středisku Vám poskytneme telefonicky nebo e-mailem. Pokud byla reklamace oprávněná, má kupující spotřebitel právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním reklamace (zejména náklady na dopravu reklamovaného zboží k nám).

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:

  • vady vzniklé běžným používáním;
  • nesprávným použitím výrobku;
  • nesprávným skladováním.

Postup při reklamaci:

  1. Informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně;
  2. zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu. V případě většího zboží lze telefonicky domluvit svoz přepravní společností DPD.
  3. Zákazník se může o průběhu reklamce informovat emailem info@cafeeternity.cz.
  4. O ukončení a o výsledku reklamace bude zákazník informován telefonicky nebo e-mailem.

Odstoupení od smlouvy - vrácení zboží

V souladu se zákonem č. 367/2000 má zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Rozhodne-li se pro odstoupení v této lhůtě a dodrží níže uvedené podmínky, bude mu vrácena kupní cena:

  • kontaktujte nás a dohodněte si způsob vrácení zboží;
  • zboží, které budete vracet v rámci této záruky zpět musí být zabaleno v původním obalu, nesmí nést známky užití, musí byt nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) a musí být odesláno s kopií dokladu o koupi;
  • náklady na přepravu zboží k dodavateli nese v plné výši zákazník;
  • peníze za zboží Vám budou vráceny složenkou nebo převodem na Váš účet a to nejpozději do 30 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží;
  • v případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme bohužel moci akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.

Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. V případě rozporu s kupní smlouvou má zákazník právo od smlouvy odstoupit.

Kupující má právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.