Diskuse


Věra Lišková 11. 01. 2017, 22:36

Vážení, obdržela jsem v pořádku zásilku kávy Indonesia Sumatra a musím Vám sdělit, že káva je opravdu výborná, v ústech sametová. Chválím Váš podnik. S pozdravem. Lišková

biscuit 17. 05. 2016, 16:10

Je mi moc líto, že tady musím psát vyjádření své nespokojenosti. Myslím, že byste mohli, alespoň trošinku, zlepšit komunikaci se zákazníky. Minimálně v tom rozsahu, že byste mohli potvrzovat přijetí platby. Ačkoliv máme společnou banku a já vím, že peníze by na vašem účtu měly být připsány obratem, nemám ani po týdnu žádnou informaci o tom, jak, a kde skončily. Vím, že nyní máte nějakou výluku v pražení, ale to přece neznamená, že kvůli tomu necháte zákazníka "v mlze", krom toho, že bez kofeinu. Uvědomte si prosím, že každý chce mít svou kávu maximálně čerstvou a proto objednává "na poslední chvíli" ne z nedbalosti, ale proto, že to vámi prodávaná komodita přímo vyžaduje. A proto, když se po týdnu od objednání nic neděje, určitě to pro zákazníka nebude nic příjemného (tuto masáž jsem si neodpustil proto, že při minulé objednávce se mi stalo totéž a zboží jsem obratem obdržel až po urgenci). Kdyby se mi to stalo jinde, kde bych nebyl tak výrazně spokojen s kvalitou produktu, šel bych beze slova o dům dál. Věřím ve vaši otevřenou mysl, empatii a vztah k zákazníkovi a tudíž i v budoucí zlepšení v této oblasti. Děkuji vám za pochopení a těším se na vaši bezvadnou kávu!